Keberkesanan Ephyra Skin Bar


Wanita Dan Kecantikan Sangat Sinonim.Keduanya tidak akan terpisah dan tidak boleh dipisahkan kerana kecantikan adalah aset dan lambang kewanitaan. 
Sebenarnya saya masih lagi mencari produk pembersih muka yang betul-betul bersesuaian dengan kulit muka saya.Dah banyak produk dekat pasaran yang telah saya guna dari yang murah sampailah yang mahal,namun hasilnya kurang memberansangkan,malahan ada ketika mencuba mendatangkan kesan terhadap kulit wajah saya.Sampai pada satu tahap saya jadi "fedup",kerana bukan mencantikkan tetapi makin meninggalkan cela dikulit wajah saya.

Saya inginkan kulit muka saya seperti dahulu.Dulu kulit wajah saya langsung tak ada masalah,tapi kerana terpengaruh dengan iklan atau promosi produk penjagaan wajah yang baru menyebabkan saya sering kali menukar produk penjagaan muka terutamanya pembersih muka.Nah,sekarang saya mengalami masalah kulit kering iaitu:


  • Kedut / garis garis halus
  • Bintik bintik hitam (freckles)
  • Whitehead ( Milia Seed )
  • Jeragat (pigmentasi)
  • Keseluruhan muka kering dan kusam.
Kesan jangka panjang akibat mencuba pelbagai jenis produk penjagaan wajah.Lagi-lagi sekarang tengah pregnant,tahu saja lah hormon tak tentu,jerawat mula pulak timbul,lepas tu tinggal pulak kesan parut jerawat.Lagi bertambah stress.

Masa itu juga lah mengoggle dekat tenet produk penjagaan muka yang lain.Lepas itu ternampak satu giveaway yang dianjurkan oleh kak mialiana.Terus join kerana hadiahnya ialah Sabun Ephyra@Ephyra Skin Bar..Satu produk terbaru dari Ephyra.Alhamdulillah ada rezeki terpilih diantara 50 orang yang bertuah untuk mencuba Sabun Ephyra ini secara percuma.

Pada 14/12/2014 petang,sabun Ephyra yang dimenangi secara percuma untuk dicuba pun sampai.Betapa excitednya untuk mencuba sabun Ephyra ini.Malam tu je start guna tau.Mula-mula basahkan wajah dengan air,kemudian gosokkan Ephyra Skin Bar pada telapak tangan,sapukan secara lembut pada seluruh muka.Urut selama 2-3 minit.Tapi saya urut dekat muka saya selama 5 minit memandangkan kulit muka saya bermasalah.Lepas dah selesai,bolehlah bilas dengan air dan sapukan pelembap pada kulit muka.


Rasa menggunakan Ephyra Skin Bar pertama kali:
14/12/14
Mula-mula bila gosokkan sabun dekat telapak tangan dapat hidu wangian yang menyamankan dari sabun tersebut dan bestnya tak perlu gosok terlalu lama untuk mendapatkan buihnya.
Bila sapu dan urut dekat kulit wajah..rasa stress boleh hilang sekejap sebab bau wangian sabun tu menusuk hidung,pipi pun terasa tegang saja
Lepas dah bilas,kulit wajah terus terasa licin segar dan tegang seperti baru lepas pakai masker tau..hehe

Rasa menggunakan Ephyra Skin Bar selama seminggu.
21/12/15
Selama seminggu ini saya cuma menggunakan sabun ini hanya  2 kali sehari iaitu pagi dan malam sahaja untuk memantau sama ada kulit wajah saya sesuai atau tak dengan sabun ini.
Kesan penggunaan sabun ini selama seminggu,jerawat cepat kecut dan pores dekat pipi dan hidung pun sedikit mengecil serta garisan halus serta kedutan di dahi juga semakin berkurangan.


Selepas 28hari menggunakan Ephyra Skin Bar.

Adakah Ephyra Skin Bar ini berjaya menyelesaikan masalah kulit wajah saya selama 28 hari saya menggunakannya?Berkesan ke Ephyra Skin Bar ini?Boleh ke Ephya Skin Bar membantu saya?Jeng..jeng..jeng..haha ada suprise pula yer..

 Jawapannya ialah...YES,YA,SANGAT MEMBANTU.

Kenapa saya katakan ya..meh sini nak bagitahu..Selepas seminggu mencuba sabun Ephyra saya tingkatkan penggunaan kepada 3 kali sehari iaitu pagi,tengahari dan malam.Jadi dekat situ saya nampak kesan atau perubahan dekat kulit wajah saya dengan lebih cepat.

Jawapan kepada"Bolehkah EPHYRA SKIN BAR dapat membantu anda?
1.Kulit anda mengerutu kasar dan tona tidak sekata?
-Kulit tona tidak sekata namun selepas menggunakan Ephyra Skin Bar nampak perubahannya.
2.Garis halus dan kedutan dimuka makin bertambah?
-Terdapat garis halus dekat dahi namunsemakin berkurangan kesan daripada penggunaan sabun Ephyra Skin Bar.
3.Masalah jerawat dimuka & belakang?
-Ya.Yang ini memang tak dihindari lebih-lebih lagi masa mengandung,tapi bila sapu sabun ini nampak perbahan yang ketara iaitu jerawat cepat mengecut.
4.Adakah kulit anda kusam dan tak bermaya?
-Ya.
5.Jeragat degil mencacatkan wajah anda?
-Ya.Macam-macam produk telah saya guna namun tetap sama,namun selepas menggunakan sabun ephyra dapat kesan yang positif.
6.Wajah anda kendur dan nampak tua dari usia?
-Ya,namun setelah menggunakan sabun ini secara konsisten dapat lihat wajah saya semakin tegang dan berseri.
7.Masalah resdung menghantui anda?
-Xda.
8.Kulit anda berminyak teruk?
-Muka saya kurang berminyak namun tetap ada dan mampu menghalang muka saya berminyak selepas menggunakan sabun ini.


Apa yang saya rasa selepas PENGGUNAAN EPHYRA Skin Bar selama 28hari.
1.Kulit muka lebih cerah,terasa lembut dan tegang.
2.Dapat menanggalkan kotoran,minyak dan sel kulit mati.
3.Mengurangkan parut jerawat dan jeragat di wajah saya.
4.Mengurangkan 'blackheads'di wajah saya.
5.Memberikan kesegaran wajah saya sepanjang hari.
Dan sebenarnya saya tidak hanya guna dekat wajah saya sahaja malah saya guna diseluruh badan tau,dan apa yang saya nak share dekat sini ialah EPHYRA Skin Bar memang terbaik.Kerana apa?wanita yang pregnant macam saya mesti mempunyai masalah hormon tidak stabil kan seperti timbul jerawat kat muka dan belakang,siku, lutut, celah kangkang, lipatan-lipatan tersembunyi mesti menjadi gelap kan.Kini apa yang saya alami ialah ia membantu saya mengurangkan masalah yang saya hadapi ini serta menyamarkan strechmark juga tau.



Official Facebook : https://www.facebook.com/oceanlife2u
Official Instagram : @ephyra2u
Hotline : 019 3999 238 / 03 41417889 (office hours only)



Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com ini dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh Oceanlife Marketing Sdn Bhd. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

** Ejen/dealer Ephyra lain dilarang membuat promosi di ruangan komen entri review peserta giveaway ini. Harap maklum.

Post a Comment

5 Comments

  1. good luck ye..
    nape takde gambar?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum nur...semakin berseri n gud luck...;)

    ReplyDelete
  4. ephyra skin bar mmg banyak bantu kulit muka,
    mmg rugi kalau x mencuba.
    shark pun dh testimoni sendiri :)

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..